Haluatko kuulla salaisuuden?
Täällä meillä "maalla" ei oikeastaan juuri koskaan liikuta yleisillä kulkuneuvoilla, sillä se ei juuri ole (käytännössä) mahdollista.. Ja mä viimeiseen asti välttelen ajamista isoissa kaupungeissa. Tykkään kyllä ajaa maantiellä ja varsinkin silloin, kun reitti on ennestään tuttu (mitä - mäkö kalkkis?) Esim. Tampere ei tuota vaikeuksia autoilun suhteen (tarpeeksi tuttua), mutta joku vieras kaupunki - argh.....!!!
Ja nyt, mä olen saattanut itseni tietoisesti semmoseen tilanteeseen, että on PAKKO siirtyä paikasta A paikkaan B... Kolmena päivänä ensi viikolla. Huh, mikä stressi! Sanoo se, joka ei OLLENKAAN pidä pääkaupunkiseudun liikenteestä.
Oon muuten vissiin kerran elämässäni matkustanu junalla ja taas meen :)

Mutta muistakaa: jos näette juna-asemalla eksyneen näköisen maalaishahmon, joka kyselee outoja, pliis auttakaa vähän, sitkeästi..! Selitä vielä kerran... Kyllä se sitten tajuaa, missä on Malmi...

Ps. Miehellä on hauskaa mun (ylieisellä kulkuneuvolla) matkustuskammoni kanssa - per*eles!
Ps. Siskokulta, kiitos, että saan yöpyä sun luona ensi viikolla ja tuleva viikkoni on siten astetta inhimillisempi..

*pelokas virn*