Innostuin kutomisesta viime viikolla ja sain tehtyä tumput.
*tuulettaa*
971605.jpg
Neiti 12 vee sai innostuksen aikaan, tuomalla kotiin käsityötunnilla työn alla olevat tumput, jotka ovat hiukkasen vaiheessa. Olen itse ollut ihan samanlainen, en koskaan tykännyt käsityötunneista (tai lähinnä opettajasta)!!
Oma äiskäni auttoi minua muutaman kerran ja tytär myös.. *virn*
Kavennukset tein neljään kertaan ja toka tumppu on mielestäni ihan suhteellisen onnistunut. Hyvä mä! Into yltyy, kun saan tehdä omaan tahtiin ja juuri sitä, mitä mieli tekee.

Nyt on edessä tenkkapoo: yritin eilen moneen kertaan sukkaa, kantapäätä lähinnä, eikä ota onnistuakseen. Rehellisesti sanottuna, ei sinnepäinkään! Olen googlannut neuvoja eri blogeista, Ullasta ja ties mistä, mutta ei..
Lueskelin ties mitä ohjeita ja yritin taas.
Ja purin ja yritin ja purin ja yritin ja purin..
P**keles!
Laitoin sukkatekeleen alun "hyllylle" (meni hermo, kympillä) ja aloitin toisesta kerällisestä kutomaan pipoa. Saas nähdä, kuinka käy..  ;) Olen kovasti ihastunut tohon sinisävyseen Nalle lankaan, vaikken ole ollenkaan sinisen ystävä!! Ja tuota samaista lankaa löytyy punasävyisenäkin (lempparivärini). Ihme juttu!
971612.jpg
Kaikki tämä on tosi paljon siltä, joka ei ole (muistaakseni koskaan) saanut kudottua tai virkattua yhtään mitään loppuun asti. 
Saa antaa aplodeja :)