Pienempi neiti porhalsi koulusta perjantaina kutimet kainalossa.. Siitä muistuikin mieleeni villasukkakokeiluni, siis se edellinen -> meni hermot kantapään kohdalla.. Kahdet sukat olen saanut jo valmiiksi, mutta viimeksi - ei millään! Tympäännyin, purin ja laitoin laatikkoon odottamaan oikoisampia kutomahetkiä..
Yllätyin melkoisesti, kun kantapää onnistuikin "laakista" ja vielä melko helposti! Mitä hittoa..?!?
1425696.jpg
Tässä ne nyt ovat! :) Sain ne juuri valmiiksi.
Olin yllättävän nopeakin (lauantai meni shoppaillessa ja mökkireissulla..) mutta sukat, ne on nyt tässä ja mä olen niiiin ylpeä itsestäni, etten melkein mahdu nahkoihini ;)

1425678.jpg
Iltapalaksi muuten tehtiin äsken näitä (tai no, mä luin vaan reseptiä..)
Löysä sämpylätaikina muffinssivuokiin. Taikinassa on osa ohrajauhoja, kaura- ja neljänviljanhiutaleita.. Tuoksu ja maku olivat todellakin kohdillaan, taas kerran..

Kyllä elämä on ihanaa!